FOTO ARPI


Benvingut, benvinguda.

Estimat visitant, he creat aquest lloc per fer memòria de fets històrics relacionats amb la fotografia a Catalunya i que no he vist que se'n parli enlloc i penso que és important se sàpiga, de vegades la humilitat d'emprenedors que es dediquen exclusivament a la seva passió com a sigut el meu estimat pare Joaquim Arpí i Montero, nascut el 1937 a Lloret de Mar fou un referent en la indústria fotogràfica a Catalunya, Espanya i Europa.

Aquest espai l'origen del qual evoca la passió de Joaquim Arpí i Montero i que avui volem reflectir a internet en forma de "blog", per fer una exposició de tota la seva aventura i desventures d'una manera simple i pública, serveixi d'espai de coneixement històric compartint amb vostès el que Joaquim Arpí i Montero va fer per la fotografia a Catalunya i que com veurem més endavant... no fou poc.

Els missatges de text que trobareu en aquest Blog són testimoni directe del meu pare Joaquim Arpí i Montero i dels qui el van conèixer en persona. La informació que publico en aquest humil espai em va ser revelat per ell mateix durant els anys, vaig prendre bonament totes les notes que em va ser possible, també un llibre que ell mateix ha escrit de les seves memòries i que no està a la venda, amb això desitjo que siguin d'utilitat com ho ha estat per a mi.

Finalment, voldria recordar que el meu pare ha sigut un lluitador fins al punt que en una conversa d'amistat entre pare i fill i amb molt d'humor to rient em va dir... "Al final, ha tancat porta abans la casa Agfa que jo".